fredag 16 april 2010

testing testing... hmm. tangentbordet funkar ju..

Hur gick det till? När slutade jag vara en ansvarstagande bloggare?(säger man bloggerska? hmm...) Jag tänkte: "det är ju lungan! såklaart att jag kommer skriva i bloggen MInst 2 gånger i veckan." HA! säger jag bara. ha..
fail kan man ju säga.
Men hursomhelst så har jag det bra iallafall. Jättebra och fint. Solen skiner och det är bara ben och vin på gräs som gäller. Fast när bebberna är med då är det mjölk på gräs som är grejjen.
I helgen ska jag ta tag i detta och skriva en eller kanske flera inlägg om vad som försigår. För nu ligger ni ju heelt efter i, det helt otroligt spännande och rentav sprudlande liv, som jag och Soffan lever här borta.
Jag ska uppdatera. Jag lovar. Tills dess kan ni hålla er varma i hjärtat med att tänka på två insaanely världsvana katjejer som gör londonbynight imorgon. Inklusive sov på hostel i med 8 främlingar. Och blinddate på söndag.
så! intrigued?
det kommer mera babaBa.
puss (för det ges faktisktisktikt inte ut tillräckligt med pussar här och där)
puss (en till)

3 kommentarer:

  1. Åhh va roligt det låter som ni har shit va anundsjuk jag blir när jag hör allt. Känner även att jag gärna hör lite mer om det där med blinddate ;) Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Yes, blinddaten är prio ett! Nu! Puss. Och puss.

    SvaraRadera
  3. puss puss puss puss! saknar dig så jag håller på att avlida lite. jag och marcus tänkte hälsa på i sommar, låter det fint? (jacob med, om han tar sig i kragen och skaffar sig ett jobb och pengar!)

    SvaraRadera