tisdag 15 juni 2010

the list queen.

Försöker skriva listor. Jag är ju ändå the queen av att skriva listor. Fast efter att min mamma beordrade mig att inte skriva så många så har jag liksom kommit av mig.
Jag försöker skriva vad jag ska ha med mig/ev behöver köpa till Barca:
solskydd (solfaktor 1000 ungefär)
bikini
rakhyvel (hårt och stubbigt, det är för gubbigt, nej jag vill va len om mina ben!)
kläder (fast bara några ombyten... eller va? jag vill ju ha vaaaaalmöjligheter. + att jag måste ju ta med mig dom där nya sakerna jag köpt. hmm. Om jag tar 2ombyten till varje dag och en till kvällen så kanske det räcker? *suck*. fuck. ni fattar.. kläder.)
'
Jag lyckas spara en lista på vad jag vill ha med mig till Svea, det är ju typ samma som Barco... + några tjocktröjor bara.
Däremot skapas nu en lista över vad jag vill ha med mig tillbaka från Swee.
typ:
lösgodis (+mmmmmarabou)
blåbärste
hörlurar
ungefär 19 av mammas limpor
mjukisbyxor
såee ja. Jag kommer nog ha mer problem att ta mig tillbaka till englandet än att ta mig hem från första början. Dessutom åker jag från Stansted, vilket innebär att först måste jag åka tåg och tunnelbana hela natten för att ta mig till flygplatsen och sen ska jag, i rusningstrafik, ta mig tillbaka från flygplatsen igen när jag kommer tillbaka. (om jag nu ens lyckas komma tillbaka...)
Flyget till Bararbc är mycket lägligare. 15minuter iväg och poff så är man framme.
Det kommer bli så bra så bra så bra.
Just nu vill jag bara krama vänner och familj... Får pussa extra mycket på Sofiiiiiieh sålänge.
CAN'T WAIT!

1 kommentar:

  1. Hm, du har smittat av ditt listande på mig. Just nu har jag fem aktuella listor på skärmen. En för en regning dag, en för en solig dag, en för en dag med arbetslust, en snarast och en panik! Och nu en ny: nitton limpor. :) <3

    SvaraRadera