torsdag 14 januari 2010

!9 dagar till avfärd.

Fick mail med bild på både mum A och dad R igår. Skönt att se hur dom ser ut!
Nu när allt är bestämt och jag har fått biljetten och allt sånt så blir mailen mellan oss mera avslappnade, innan var det mycket fakta och beslut men nu är det mera vänskapliga och roliga. De verkar verkligen otroligt sköna och härliga.
A skrev lite om dom i mailet: "R my husband is hilarious, so he will always make you laugh! I hope I will too and ofcourse Evelina! If I have a fault it is that I am very clean and I love cleaning so you will probably laugh at that."
Det känns i mailen att dom också är nervösa, mycket handlar om att dom hoppas att jag ska få det så bra som möjligt och att hela upplevelsen ska bli rolig för oss allihopa. Känns bra att det inte bara är jag som är nervig.
I förra mailet frågade A om jag inte hade fler kompisar eller bekanta som vill komma och aupaira (förutom Sofi då...). Dom har tydligen nån väninna som skulle vilja ha en aupair och hennes chef var också väldigt intresserad. Vi kan nog starta vår egen förmedling snart. Jag kom inte på nån direkt, intresse?
19 dagar kvar nu. Whi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar