fredag 12 februari 2010

week on och day off.

Första veckan med ordentliga arbetstider har just gått. Även om Anna är hemma så småtränar vi lite. Idag har jag haft en day off. skönt. Även om jag längtar tills att Sofi kommer hit och man faktiskt kan gå ut och göra saker och träffa nån annan. Men vi har det roligt vi också.
Just nu är jag barnvakt. Eller snarare sovvakt. Evelina sover och jag tänkte kolla på film och äta vad jag vill. Richard och Anna är på bio. Första gången på 11 månader. Och jag fick dom att gå på Avatar. bäst för mig att dom tycker om den.
Imorgon ska vi in till London. Notting Hill. R och A ska på lunch och jag ska gå på Portobello Market. cooolt!!! och vi ska gå i the Private Gardens (allt som i Notting Hill - filmen.) Richards föräldrar bor där och dom har nyckel till PrivateGardens (tydligen betalar folk myycket pengar bara för att få en nyckel dit...)
nice vecka och ser ut som toppenhelg också!
Annas checklista innan man går ut: testicles, spectacles, wallet and watch

1 kommentar:

  1. åhåhåh private gardens!!! lite avundsjuk. BARA lite. Nu ska jag se på filmen istället så jag kan tänka mig hur det är liksom. men det går nog inte. fan.

    SvaraRadera