tisdag 9 mars 2010

Sofi SBL4E

hejhoha. Mina bloggfingrar bestämde sig för att ta en oväntad ledighet. Sorry 'bout that. Sofisexybestlover4evvahSimonGrell har nu landat i Windsor! A-hawesome säger jag. Whi! Känner mig nästan lite ovan vid att ha henne runt mig. Som om hon varit här hela tiden eller vi varit det eller... jag vet inte. Underbart är det iaf. Och ujj vad snabbt hon är inne i rutinerna.
I lördags när hon skulle komma fick jag nånslags nervösattack för hennes skull. AochR hade värsta städningen och sorteringen av Evelinas garderober så jag grundstädade mitt rum, mest för att ha nåt annat att tänka på. Jag typ fnissade och pratade sådär snabbt och lite sluddrigt. På ett den-svarta-cartoon-ankan-som-jag-aldrig-kommer-ihåg-vad-den-heter-sätt. Fatta det på engelska.
Under tiden jag flängstädade mitt rum, med min bästa musik á la kåtpalatset (+ dansade gitarrsolodans med Richard, till Annas himlande ögon) och spottade alla i närheten i ansiktet med mitt försök till tal, landade Sofi lugn som en jäkla filbunke på Heathrow. Tur att nån av oss var hoppig, det jämnar väl ut sig antar jag. Dessutom mötte hon Erik 'margesimpson' Hassle på flygplatsen. Enligt henne var det huvudnickning och sneleende som gällde. Jag tror (läs: vet) att hon är som jag och att ett fån-förvirrat-leende sitter mera invant).
Anyway. Imorgonkväll ska jag och soff hänga, dricka öl kanske. På dan är det städning och veckohandling som gäller. (Vilket med gratiskassar från Tesco innebär 13 kashar. 13!). Och på torsdag ska vi ha våffeldag hos Mustill's. Niccce!
Vet förresten inte hur jag, soffan, evve och bells (uhu..!) ska kunna hänga normalt hela dagarna. Ev har bored-utbrott och gillar att underhålla sig med att dra Ar i håret. Och Ara kan inte krypa än så Evs har ju övertaget där. Hon inser inte att dom ska bli bästisar. Eller så vill hon bara visa vem som är boss. Men vi ska nog lära dem. De kommer ju lära sig från de bästa. Vännerna alltså.
Jag sniffar min Dovehudkräm. Den gör mig somrig i kroppen och glad i hjärtat.

1 kommentar:

  1. Kashar, Emy, kashar!?!?!? Är du från Katrineholmöh eller! PÅSAR!!! ELler möjligen kassar.

    SvaraRadera