söndag 18 april 2010

tummen upp!

Och blinddaten idag gick som smort! Och nej det är förmodligen inte alls lika spännande som ni har fått för er att det är. Det är inte nån random kille jag har blivit ihopdatad med. Eller en date med en kille överhuvudtaget faktiskt. (Och nej pappa, for the last time, det är killar som gäller...). Det är ingen date med någon blind heller för den delen.
Nej, Soff och jag hade en gemensam date med en swetjej som flyttat hit till windsor. Kom hit för 2 veckor sen och har också en bebbe (numera Ev och Ar nya pojkvän). Hon var toppen. Vi har hittat nån som (förhoppningsvis) kommer stå ut med vårat twistade sätt. Vi bröt isen genom att inom en timme ha pratat om bajs, skämmisfyllor och mens. Ja, det klickade liksom rätt.
Så imorgon är vi en trio som beger oss mot rhimetime och förhopnningsvis resten av sommaren.
Som den där Sofi så beskrivande skrev i ett meddelande senare på kvällen.
"Tjoho för våran nya kompis!"

3 kommentarer:

  1. Twistat sätt? Näh?!? PoopEmy och FisSofi..?

    SvaraRadera
  2. herregud, jag visste inte att du hade blogg, och åhhhh för det här inlägget. jag blir så glad i hjärtat av er att jag sitter här hos anton och gråter.


    åh.
    puss.
    /er tredje musketör

    SvaraRadera
  3. ännu en gång; glad i magen, herregud. vad jag saknar er. <3 /addi

    SvaraRadera