söndag 18 april 2010

lonnndon och sånt.

Sofi och jag körde en london-by-night i fredags. Checkade in på ett billigt, centralt backpackershostel i piccadilly för att slippa åka hem och off we went!
Gick en obligatorisk sväng på oxfordgatan och hade det nice. Sen tog vi fördrink och appetizer på vapiano som resuterade i mat för kvällen och 2 flaskor vin. Tubade oss tillbaka till piccadilly och bytte om på hosteltoaletten. Efter att vi inte fått våran rumsnyckel att funka och en av dom andra 8 till som sov i rummet fick öppna åt oss, snubblat över resväskor från RIktiga backpackers (och inte fejk vi-vill-inte-åka-hem-efter-en-festkväll-så-vi-tar-in-på-hostel-och-fejkar-väskor såsom vi bar runt på) gjorde vi oss festklara på snusktoalett. Tydligen hade jag lösögonfransar på mig. Dom satt flawless såg jag på bilder dagen efter. Det blev som vi befarade, peakning vid 11. Men det gör inget för det var awesome resten av kvällen också. Sofi bonda med en slovensk tjej som sov i sängen bredvid och köpte ett prinsCharles-vykort klockan 2 på natten. Jag köpte en öl och fick hela utspilld över min rygg och var den som föreslog att Sofi skulle köpa kuvert till vykorten när hon ändå var på gång.
.
Morgonen efter var båda tummarna upp. åh vilken frukost vi hade! Den var perfekt. Uteservering på Carnabystreet men ultimata förhållanden. Solsken, baguette, frukt och livemusik. Och Sofi då såklart.
Sen sakta strosning omkring och tåg hem.
Barbecue på kvällen och avslut med glass och americanpie2.
japp. rättså bra fredaglördag.
och det såg ut såhär mest hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar