tisdag 30 mars 2010

milf *

Jag blev kallad milf häromdagen. MILF. 19 år. Vet inte om jag nämnt att vi har en pojkskola i slutet av vägen där jag bor. Dom kastar skräp ÖVerallt och typ är rebelliska genom att ha slipsen löshängande runt halsen och inte putsa skorna. Dessutom skriker dom fucking fuck shit fuck hela tiden. Att gå ut med E när dom har rast eller precis slutat skolan är fint. Pojkar 12-17 (eller nåt) överallt och där kommer jag med en barnvagn. Trottoarerna är inte dom bredaste här. Jag och Sofi brukar få gå på tåg när vi promenadar. Anyway.
Jag kliver ut på gatan och låter ett pojkgäng gå förbi. 2 meter längre fram vänder sig en av killarna till sin kompis och säger "now THat's what I call a MILF!". *hakanslårimarken*
Sofi säger att om nån skulle sagt det till henne skulle det make her day. Jag tänkte inte så eftersom jag förknippar milf med 40åriga cougars. Men jag inser nu att det är ju faktiskt en komplimang. Om man är en mamma kan man ju bli kallad milf oavsett ålder. Jaa. då är det ju faktiskt rätt sweet att få den komplimangen. Även om det kommer från en 16looking13-åring.
*(tycker det är töntigt med sånahärna * men jag vet att vissa åldringar som faktiskt kan manövrera datorn och läser bloggen inte vet vad milf betyder och kanske inte vill fråga sina yngre avkommor för att verka hippa och med i tiden.)
Dääärför har jag gjort en * för att säga att MILF = Mother I Like to Fuck.
Yes. I said it.

6 kommentarer:

  1. MILF kan syfta på olika saker:

    Moro Islamic Liberation Front, en muslimsk frigörelsegrupp på Filippinerna.
    Monsters, Inc. Laugh Floor, en attraktion på Disney World i Florida.

    SvaraRadera
  2. det kanske var det dom menade "now THat's what I call en muslimsk frigörare från den där gruppen på filippinerna!".
    It makes much more sense now...!
    :D :*

    SvaraRadera
  3. *Simon sätter skrattet i halsen*
    *Linnéa sitter frågande tills hon ser att Emy förklarat MILF*

    /Linnéa och Simon

    SvaraRadera
  4. eller så menade dom Monsters Inc.Laugh Floor? Frågan är om du är monstret och dom skrattade golvet av sig...

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHA! linnea och simon. ni är underbara.

    pappa, käften.

    SvaraRadera