lördag 27 mars 2010

Windsor-by-night.

Sådärja. Sofi och jag har gjort en uterunda i Windsor. Kolla läget liksom. Det var greeaat!
Det får mig att sakna alkoholkvällar med mina vänner. Jag saknar mina vänner överhuvudtaget men våra festkvällar är liksom en klass för sig. Det är fuck-you-I-won't-do-what-you-told-me-dans, skratt så munmusklerna och magen är ömma i veckor. Det inkluderar galen "kan ... , kan ... , kan ... dricka vin/öl/tequila/whatever!?!" och det kan vi! Det är fördans, peppning och iordninggörning och självklar efterdans, sovning och småtimmargörning. Allt med dom snyggaste och bÄSta människorna i världen. Dom som jag blir stolta över att se och kunna kalla mina vänner. Det är tur att jag har en av dom här och att skype finns. På söndag fyller en av snygga stoltisarna 20. Imorrn får Sofi och jag vara med på firade. På skype. Det blir förhoppningsvis älskade lambohejlambohej och härlig vänanda fast vi är på olika sidor av nordsjön.
Kvällen ikväll var sweet. Vi hann med 3 pubar och många fler peronis och sånt. Spottskratt och högröstprat. Det kommer blir sexywhiskeyröst imorrn. Men det är ju dagenefterkvälleninnan jag gör som bäst.
Nu sittligger jag i min säng. Lyssnar på alldeles för bra musik och har gottätit en halv rittersport (kommer ni ihåg dom godingarna?) + druckit 3 glas vatten. Det är fint.
Men jag saknar crazydans, tequilarace och sovning i killomhållning i killparfymsfamn med kvällssmink på. Det vore ännu finare.
Imorgon är det vin i solen (förhoppningsvis). Det är bullbakning, vänfestskypning och hotchipdans. Det är havanaclub-rom-och-cola och god mat. Skräckfilm och mumsmat. Converse-köpar- och lulledag. Med sovnatt hos SofiSimonGrell.
hmm. hon kanske har lite killparfym och en varm famn?
nu sleep tight och defying gravity.

1 kommentar:

  1. naaajs!

    vad hände med det späckade jobbet? ;)

    kraam
    linnéa

    SvaraRadera