söndag 18 april 2010

Nu kommer det!

Okej nu ska här uppdateras!
Kör en snabbresumé här på vindsårlivet.
I allmänhet så har jag (och vi) det vääldigt bra här borta i englandslandet just nu. Solen skiner mest hela tiden och sommarfräknarna har anlänt.
Mycket gräshäng och bara ben (bleka japp. men dovesommarkrämen har redan inhandlats och jag är fitforfight! ((och luktar sommargott)).
Mycket uteserveringar och frukost i solsken. Öl, kläder och alldeles för mycket spenderade pengar.
Det är träning och god mat. Snyggagrabbarspaning och londontrippar. Släktmöten (som förresten var super!) och vänmöten.
Fast nu när det blir varmt och sådär fint ute här saknar jag värmen från alla fina hemma. Ibland blir det väldigt påtagligt. väldigt.
Men over all ni vet ibland när man är sådär nöjd med livet.
Så är jag nu.

1 kommentar:

  1. Vad bra att du köpt dovesommarkräm. För då snor jag din gamla. :D

    SvaraRadera