torsdag 20 maj 2010

sommar sommar sommar (fast med melodin, ni vet...)

Jag ÄR frisk. Även om jag är seg på att skriva och skulle vilja ha sjukdom att skylla på, så är jag frisk nu. Kenyaantibiotika i en vecka och så var jag som ny igen. Har just blivit bjuden på mat i kvällssol och bara ben av Soff. Med Adelina som sällis. Vi är supertrion här borta i Wsor. Och den tredje musketören åker hem om en månad.. Hur ska detta gå??
Nu är det sagt att det ska bli sol och sommarvärme á la 30 gradet i 2 veckor. NICE! Mindre nice är att jag inte har några bra sommarkläder. Vintermössor med ludd - I'm your girl. Sommarklänningar och ni får snarare kolla vad Kalbo går runt i för kvarlämnade Emykläder...
Men det är fint ändå.
'
Veckorna går så himla fort här. Otroligt fort. Vilket betyder att alla saker jag räknar ner till kommer gå svisch. 57 dagar kvar till SVERIGE! 65 dagar till födelsedag (och alkoholköpvänlig i swe). 35 dagar till Barce-awesome-lona! Inte långt kvar alls. Säger som vi brukar; pepp, fast med massa ppp pepppppppppp!
Nu ska jag försöka få mami att skicka hit sommarklänningar. Och mina solisar. Och min bikini. För det är ju SOMMAR!

4 kommentarer:

  1. Nej, det går inte. Du har inte lämnat några sommarkläder kvar här. Förutom en bikiniöverdel som är för stor för mig. ;D

    SvaraRadera
  2. Wow wow wow! Vad härligt. Skönt att du är frisk igen. Räknar också ner, ska bli så härligt att träffa dig igen. Det känns så himla länge sen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu när jag har gått ner i vikt så kanske du kan ta några av mina sommarklänningar. ;D

    SvaraRadera